نوشته های مرتبط: ۵ راهکار تضمینی برای افزایش رضایت مشتریان

رسیدگی صحیح به شکایت‌های مشتریان، برند کسب‌وکار شما را توسعه می‌دهد

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

نگاهی بر نرخ سطح پوشش آگهی، عرضه مجدد و تناسب برند

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه یک متخصص کسب‌وکار واقعی را تشخیص دهیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

در هیچ برهه‌ زمانی مانند امروز متخصص کسب‌و‌کار وجود نداشته است. در واقع هر جا که صحبت از کسب‌و‌کار به میان می‌آید، همه‌ افراد شروع به نصیحت کردن یکدیگر می‌کنند؛ بنابراین تشخیص یک متخصص کسب‌وکار واقعی، مهم و ضروری است.

آشنایی با مفاهیم برند‌سازی مجدد و زنجیره‌ای

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه یک ایده تجاری را به کسب‌وکار موفق تبدیل کنیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارت‌آپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسب‌وکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسب‌وکار پویا و موفق، هدف اصلی است.

تحقیقات بازار؛ ابزاری کلیدی در برندینگ کسب‌وکار

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی میان بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

مدیریت کیفیت؛ کلید بهبود کسب‌وکار در مسیر مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

مدیریت کیفیت، مفهوم مهمی در زمینه تولید و خدمات است که در فرایندهای آن، بر کیفیت محصول نظارت می‌شود تا محصول نهایی مطابق با طرح اولیه و نیازهای مشتری باشد.