نوشته های مرتبط: ۱۰ نمونه از خلاقانه‌ترین شکایات مشتریان از شرکت‌های معروف دنیا

چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه‌ ارائه‌ هوشمندانه محصول است.

با تفکر استراتژیک، فرصت‌ها را هوشمندانه تحلیل کنید

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

تفکر استراتژیک، دریچه‌ای برای تقویت فنون مدیریت راهبردی، عبور از محدودیت‌ها و استفاده از فرصت‌های امروز با هدف خلق آینده‌ای درخشان برای کسب‌وکار است.

چگونه تصمیمات خلاقانه و موثر بگیریم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۱:۰۰/ ۱۱ دقیقه

افراد موفق در تصمیم‌گیری، گزینه‌‌های پیش‌ روی خود را تحلیل می‌کنند و خردمندانه انتخاب می‌کنند؛ اما اگر گزینه‌ها مشخص نباشند یا هنوز وجود نداشته باشند، راه‌حل چیست؟

روایتی از تغییر مدل کسب‌وکار که منجر به موفقیتی چشمگیر شد

۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

شرکای کلیدی، بخش مهمی از بوم مدل کسب‌وکار است و برای تدوین آن باید شرکای داخلی و خارجی را هم‌زمان در نظر گرفت.

۱۰ قانون طلایی برای توانمندسازی نیروی انسانی

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۰۰/ ۱۴ دقیقه

دوره‌ نگاه از بالا به پایین و فعالیت‌های رباتی کارمندان در شرکت‌ها گذشته است و با توانمندسازی منابع انسانی می‌توان مزیتی دائمی برای سازمان ایجاد کرد.

اشتباهاتی که شکست استارت‌آپ شما را تضمین می‌کنند

۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

درصد کمی از استارت‌آپ‌ها موفق می‌شوند از شرایط سخت عبور کنند و به موفقیت برسند. چه اشتباهاتی باعث شکست آن‌ها می‌شود و راه حل چیست؟

چگونه یک مدیرعامل مسئولیت‌پذیر باشیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

وظایف مدیرعاملان در سازمان‌ها متفاوت است؛ اما چارچوبی کلی به‌عنوان وظایف مدیرعامل وجود دارد که در این مطلب آن را شرح خواهیم داد.

مرز میان بازاریابی و فروش چیست؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۱:۰۰/ ۱۳ دقیقه

فروش بخشی از بازاریابی است و به‌شدت با آن در هم آمیخته است؛ به‌طوری که برای بسیاری از افراد تشخیص تفاوت‌های آن‌ها کار دشواری است.