نوشته های مرتبط: چگونه سیستم مدیریت شکایت مشتری، طراحی کنیم؟

همه‌چیز درباره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۰/ ۱۷ دقیقه

مشتری پایه و اساس هر کسب‌وکاری است؛ بنابراین شناخت انواع مشتری و ایجاد فرهنگ مشتری‌مداری در سازمان، از عوامل تاثیرگذار در موفقیت کسب‌وکارها هستند.

نحوه مدیریت ارتباط با مشتری

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

هر آنچه که می‌خواهید را به‌سادگی بفروشید!

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۰/ ۱۳ دقیقه

افزایش فروش از جمله مهم‌ترین اهداف کسب‌و‌کارهای درحال رشد است؛ برای دستیابی به این هدف باید از تکنیک‌های مدرن فروش کمک بگیریم.

چگونه روابط بهتری با مشتریان خود برقرار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

نمونه اولیه، استارت‌آپ شما را از شکست ناگهانی نجات می‌دهد

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۰/ ۱۴ دقیقه

نمونه‌های اولیه، راهی سریع و ارزان برای بازخورد گرفتن از مشتری‌ها هستند و استارت‌آپ‌ها می‌توانند به کمک بازخورد مشتری‌ها، موفقیت خود را تضمین کنند.

فروش مشاوره‌ای، کسب‌وکار شما را دگرگون می‌کند

۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۰/ ۱۵ دقیقه

فروش مشاوره‌ای می‌تواند تفاوت بسیار زیادی در کسب‌وکار و مشتری‌های شما ایجاد کند.

استراتژی‌هایی که استارت‌آپ شما را توسعه می‌دهند

۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

کلید اصلی توسعه‌ یک استارت‌آپ، افزایش درآمد است. با انتخاب روش‌های مناسب قیمت‌گذاری و جذب مشتری، راه پیشرفت کسب‌وکار خود را هموار کنید.