نوشته های مرتبط: تور استارت‌آپی شهردار تهران و معاون علمی‌وفناوری رییس جمهور

مسابقه‌ جام برترین‌های دیجی‌کالا مگ

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۲/ ۳ دقیقه

جام برترین‌های دیجی‌کالا مگ سال ۲۰۱۸، دوشنبه ۱۲ آذر ۹۷ شروع شد و تا یک هفته ادامه دارد. برندگان این مسابقه، هرکدام یک گوشی هوشمند آنر ۹ لایت به خانه می‌برند.

افتتاح فاز نخست بومی‌سازی زیرساخت‌های ناوبری هوایی ایران

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۸/ ۶ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: پس از انقلاب؛ دانش هوافضای کشور به کمک متخصصان و جوانان ایرانی توسعه چشمگیری یافت.

راه‌اندازی بیش از ۱۲۰ شرکت دانش‌بنیان در حوزه سلول‌های بنیادی

۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۱۴/ ۶ دقیقه

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: «ایران گوی سبقت را در علوم و فناوری سلولهای بنیادی از دیگر کشورها ربوده و هم‌اکنون در رتبه ۱۴ جهانی در زمینه مقالات علمی این حوزه قرار دارد.»

دیجی‌کالا آمار فروش برندهای ایرانی را افزایش داده است

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۳/ ۳ دقیقه

در پلتفرم مارکت‌پلیس دیجی‌کالا نرخ رشد سهم برندهای ایرانی از فزوردین تا آبان ۱۳۹۷، بسیار قابل توجه بوده است.

برنامه‌ریزی معاونت علمی برای توسعه فناوری فضایی

۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۰۴/ ۲ دقیقه

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در بخش توسعه فناوری فضایی برای انعقاد قراردادهای جدید برنامه‌ریزی داریم.

ابزارهای جدید دیجی‌کالا برای کنترل قیمت‌ها

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۳/ ۳ دقیقه

بیانیه دیجی‌کالا در زمینه بهبود و توسعه‌ ابزارهای نظارتی و کنترل بیشتر بر قیمت‌های فروشندگان در پلتفرم مارکت‌پِلیس

فناوری و نوآوری‌های دانشگاهی در خدمت حل مشکلات شهری

۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۱۳/ ۱۴ دقیقه

دبیر ستاد توسعه فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری گفت: پیرو تفاهم نامه مشترک میان شهرداری تهران و معاونت علمی با حمایت شهرداری تهران از توسعه زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری در پایتخت، فناوری ها و نوآوری های دانشگاهی در خدمت توسعه ارزش آفرینی، ایجاد اشتغال و حل مشکلات شهری قرار می گیرد

توسعه‌ اقتصادی کشور در گرو حمایت از تولید ملی است

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۰/ ۱۳ دقیقه

بی شک، معرفی کالاهای ساخت ایران می‌تواند فضایی برای توسعه‌ای موفق در کشور ایجاد کند و برندهای شایسته‌ ایرانی را مورد توجه قرار دهد. همچنین حمایت از تولیدات باکیفیت ایرانی، زیربنایی برای انسجام سرمایه‌های اقتصادی، انسانی و بازار کار خواهد بود. بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی با برندهایی که نام آنها را کمتر شنیده ایم وجود دارند که کالاهایی مشابه برندهای خارجی تولید می کنند اما به این علت که مجالی برای معرفی نداشته اند از گردونه رقابت با سایر کالاها خارج شده و برند خارجی با اقبال مصرف کننده ایرانی مواجه شده است.