نوشته های مرتبط: اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ

اهمیت رقابت و تحلیل رقبا در بازار هدف

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

بر چالش‌های مدیریت استارت‌آپ خود غلبه کنید

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۱:۰۰/ ۱۲ دقیقه

مدیریت یک کسب‌وکار، بسیار مشکل و چالش‌برانگیز است؛ اما روش‌ها و نکات ساده‌ای وجود دارند که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید این موقعیت سخت را برای خود آسان‌تر کنید.

همایش بزرگ آینده بازاریابی

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۰/ ۶ دقیقه

رويداد بزرگ آینده بازاریابی توسط کنسرسیوم کسب‌وکار اینترنتی ایران در تاريخ ۲ آذر۱۳۹۶ در محل سالن خلیج فارس پژوهشکده نیرو برگزار می‌شود.

تاثیرات مهم مزیت رقابتی و نقش رنگ در برند‌ینگ

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اشتباهاتی که سد راه موفقیت برندها در شبکه‌های اجتماعی می‌شوند

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

امروزه کاربرد رسانه‌های اجتماعی در هویت بخشیدن به برندها بر همگان ثابت شده است؛ اما هنوز اشتباهاتی رایج، مانع موفقیت تعدادی از آن‌ها در این رسانه‌ها می‌شود.

مدیریت خلاق و راهبردی برند در دستان معاون بازاریابی

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

ارائه استارت‌آپ به سرمایه‌گذار: از تحقیقات بازار تا اطلاعات عملیاتی

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

از فرسودگی در مدیریت کسب‌وکارتان پیشگیری کنید

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۰/ ۱۱ دقیقه

راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار برابر است با قبول کردن مسئولیت‌های جدید و زیاد. چگونه می‌توان در چنین شرایطی از فرسودگی شغلی پیشگیری کرد؟