نوشته های مرتبط: اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ
باورهای محدودکنندهای که باعث شکست کسبوکار میشوند
حتی اگر علت سقوط یک کسبوکار به مشکلات خارج از شرکت برگردد، باز هم نمیتوان نقش تفکر مدیریت را در عدم ساماندهی مشکلات نادیده گرفت.
ترس از شکست را به موفقیتی قابل توجه تبدیل کنید
اگر در مسیر اهداف خود، ترسیدهاید و به تسلیم شدن فکر میکنید؛ بهتر است یاد بگیرید که چگونه ذهن خود را تنظیم و با این احساس قوی مقابله کنید.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
چگونه افرادی با تخصص بالاتر از خود را مدیریت کنیم؟
مدیریت افرادی که از نظر سطح دانش و تخصص از شما بالاتر هستند در نگاه اول نگرانکننده و ترسناک است؛ اما با راهکارهایی میتوان این افراد را به شیوه حرفهای، مدیریت کرد.
۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها
در این پرونده ویژه، به بررسی و تحلیل ۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها میپردازیم که فهرست آنها مدتی پیش توسط وبسایت معتبر «CBinsights» منتشر شده است.