نوشته های مرتبط: اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ

استارت‌آپ‌های بزرگ وارد بورس می‌شوند

۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۹/ ۶ دقیقه

امیر هامونی مدیرعامل فرابورس در آخرین جلسه فینتاک اعلام کرد چند شرکت استارت‌آپی بزرگ تا یک سال آینده وارد بورس خواهند شد.

بازاریابی ویروسی چیست؟

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴/ ۲۸ دقیقه

امروزه ‌بازاریابی ویروسی با مزایایی همچون هزینه‌ی کم‌تر و تاثیر‌گذاری بیش‌تر، به گزینه‌ای ایده‌آل برای استراتژی تبلیغاتی استارتاپ‌ها و شرکت‌ نوپا تبدیل شده است.

پیدا کردن نیاز مهم مشتری و رفع آن

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۰۰/ ۶ دقیقه

به‌عنوان یک کارآفرین برای داشتن یک کسب‌وکار موفق یا تولید یک محصول خلاق، باید به درد و مشکل مشتریان خود توجه و برای رفع آن اقدام کنید.

سرمایه‌گذاری ۵ میلیون یورویی ماکسیم در ایران

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۲/ ۴ دقیقه

نشست خبری تاکسی‌یاب آنلاین ماکسیم در تاریخ ۲ مهر ۹۷ همراه با رونمایی از مرکز تماس مشتریان برگزار شد.

هک رشد و نقش آن در پیشرفت استارت‌آپ

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۷/ ۵ دقیقه

هک رشد یک میانبر برای توسعه و بازاریابی محصول است. در گذشته بازاریابی محصول براساس شهود افراد و با روش‌های کلاسیک انجام می‌شد، اما در محیط‌های استارت‌آپی به دلیل محدودیت زمان و منابع، روش‌های کلاسیک نمی‌توانستند به طور کامل پاسخگو باشند. پاسخ‌های کیفی بدون تحلیل دقیق اطلاعات کارساز نبودند و باعث گمراهی کسب‌وکار می‌شدند.

۴ پله طلایی برای شروع استارت‌آپ

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۳۶/ ۳ دقیقه

راه‌اندازی استارت‌آپ بدون تجربه در زمینه کارآفرینی کار سخت و دشواری است؛ اما با داشتن دانش، پشتکار و انگیزه کافی می‌توان در این مسیر موفق شد.

پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی تا پایان سال عملیاتی می‌شود

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۱۲/ ۱۰ دقیقه

مدیرعامل تاکسیرانی تهران از ساماندهی پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: راهکار پرداخت کرایه تاکسی برای ناوگان ۸۰ هزارتایی تاکسیرانی تهران با مشارکت بخش خصوصی ایجاد می‌شود.