نوشته های مرتبط: مدیریت کیفیت؛ پیشنیاز ضروری جلب رضایت مشتریان
۱۲ نشانه یک محیط کاری سمی
از علتهای بیانگیزگی در محیط کار، کار کردن در یک محیط کاری سمی است. در این مطلب به راهکارها و نحوه کار کردن در چنین محیطهایی میپردازیم.
چگونه به شکایتهای مشتریان رسیدگی کنیم؟
اگر سیستم خوبی برای رسیدگی به شکایتهای مشتریان وجود داشته باشد، بر شهرت سازمان اثراتی مثبت خواهد گذاشت و اعتمادبهنفس آن را برای پیشبرد امور اجرایی افزایش خواهد داد.
فرهنگ مسئولیتپذیری، سازمان شما را یکهتاز میدان میکند
مسئولیتپذیری نقش بسزایی در پیشرفت و موفقیت افراد ایفا میکند. مسئولیتپذیری باعث ایجاد تعهد میشود و تعهد، موفقیت ایجاد میکند.
ویژگیهایی که از شما یک راهبر توانمند میسازند
موفقیت در راهبری کسبوکار، مستلزم ویژگیهای خاصی است که در نهایت به هدایت هوشمندانه تیم منجر میشوند.
همهچیز درباره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مشتری پایه و اساس هر کسبوکاری است؛ بنابراین شناخت انواع مشتری و ایجاد فرهنگ مشتریمداری در سازمان، از عوامل تاثیرگذار در موفقیت کسبوکارها هستند.
نحوه مدیریت ارتباط با مشتری
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
هر آنچه که میخواهید را بهسادگی بفروشید!
افزایش فروش از جمله مهمترین اهداف کسبوکارهای درحال رشد است؛ برای دستیابی به این هدف باید از تکنیکهای مدرن فروش کمک بگیریم.
چگونه روابط بهتری با مشتریان خود برقرار کنیم؟
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.