نوشته های مرتبط: مدیریت کیفیت؛ پیش‌نیاز ضروری جلب رضایت مشتریان

راهبری تحول‌آفرین، کلید تغییرات مثبت در استارت‌آپ شما

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۰/ ۱۲ دقیقه

راهبران تحول‌آفرین، نه‌تنها در فرایند‌های کار درگیر می‌شوند، بلکه تمرکزشان روی این است که به دیگر افراد تیم کمک کنند تا آن‌ها نیز در کارهایشان موفق باشند.

چگونه انگیزه کارمندان خود را حفظ کنیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

کارمندان، سرمایه‌هایی ارزشمند هستند که بدون عملکرد موفق آن‌ها، موفقیتی نصیب کسب‌وکار نخواهد شد. در این مطلب با پنج استراتژی برتر برای حفظ انگیزه کارمندان آشنا می‌شویم.

در راهبری کسب‌وکار، قدرت مطلق سودی ندارد

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

راهبری کسب‌وکار به‌معنی قدرت بی‌حدوحصر نیست. توانایی و مهارت راهبر باید در راستای آموزش و انگیزه‌بخشی به کارمندان به کار گرفته شود.

این ۲۰ کار را در محیط کار انجام ندهید!

۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

ممکن است شما نیز خواسته یا ناخواسته به واسطه برخی عادات نامطلوب خود، باعث آزرده‌‌خاطر شدن همکارانتان شوید. در این مطلب می‌توانید لیستی از چنین عادت‌هایی را ببینید.

هر کارآفرین، به اندازه سه کارمند کار می‌کند!

۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

کارآفرینان تاثیر فوق‌العاده زیادی روی جامعه دارند. این افراد به اندازه‌ سه کارمند کار می‌کنند و زندگی بسیاری از افراد از جمله کارمندانشان را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

«ذهن طراحی» کارمندان خود را تقویت کنید

۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

از اولین اصول موفقیت در کسب‌وکار، قدرت نیازسنجی و طراحی محصولی بهینه است که مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد و تقویت توانایی «ذهن طراحی» به عملی شدن آن کمک شایانی می‌کند.

۱۰ قانون طلایی برای توانمندسازی نیروی انسانی

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۰۰/ ۱۴ دقیقه

دوره‌ نگاه از بالا به پایین و فعالیت‌های رباتی کارمندان در شرکت‌ها گذشته است و با توانمندسازی منابع انسانی می‌توان مزیتی دائمی برای سازمان ایجاد کرد.

چگونه یک مدیرعامل مسئولیت‌پذیر باشیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

وظایف مدیرعاملان در سازمان‌ها متفاوت است؛ اما چارچوبی کلی به‌عنوان وظایف مدیرعامل وجود دارد که در این مطلب آن را شرح خواهیم داد.