نوشته های مرتبط: چگونه یک آگهی فروش مناسب برای استارتآپ خود طراحی کنیم؟
کرمی: «شرکتهای خلاق» دانشبنیان نوع ۳ میشوند
در نشست «بررسی چالشها و آینده شرکتهای دانشبنیان و خلاق» زمینه توسعه زیستبوم کسبوکارهای خلاق و صنایع فرهنگی همپای زیستبوم دانشبنیان بررسی شد.
پای صحبت مدیران بازاریابی برترین استارتاپها در هفتمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکتینگ، DM talk!
بزرگترین رویداد بازاریابی دیجیتال DMTalk طی روزهای ۱۶ و ۱۷ بهمن به صورت آنلاین، و اجرا روی سن و با کارگردانی ۴دوربینه برگزار میشود.
قانون حمایت از دانشبنیانها باید به شرکتهای خلاق نیز تعمیم یابد
عضو فراکسیون دانشبنیان مجلس گفت: تمام قوانین مصوب در حمایت از شرکتهای دانشبنیان باید بازنویسی و به شرکتهای خلاق نیز تعمیم یابد.
جایزه پیروز، دریچهای به افقهای دور!
به رسم هر سال و با پایان جشنوارهی ملی فنآفرینی شیخ بهایی، جایزهی پیروز به کارآفرینان برتر این جشنواره در اصفهان اهدا شد. جایزهی پیروز که یادآور نام و اعتبار کارآفرین بزرگ اصفهانی اسدالله پیروز است هر سال به برترین طرح علمی و صنعتی در جنشوارهی شیخ بهایی اهدا میشود.
نگاهی به کمپین تصمیم کبری بگیر بانیمد
تبلیغات اصلیترین راه برای معرفی یک برند است و تبلیغات خوب میتواند عامل سودآوری بیشتر یک شرکت باشد. راه و روشهای تبلیغات محدودند و تفاوت تبلیغ موفق از سایر تبلیغات را محتوای آن مشخص میکند.
تبلیغات اینترنت، تنها راه نجات کسب و کارها
در این مقاله با روش های دیگری مثل تبلیغات کلیکی و تبلیغات تلگرام نیز توضیح می دهیم و همچنین توضیحات بیشتری نیز درباره تبلیغات در گوگل و تعرفه هایش می دهیم.
پیشبینی استارتاپها از وضعیت کسب وکار در نیمه دوم سال
۶ ماه از ورود ویروس کرونا به کشور میگذرد و تا حدودی مردم و کسب و کارها که تازه از شوک اتفاقات سال ۹۸ خارج شده بودند، دست و پنجه نرم کردن با این ویروس را هم یاد گرفتهاند.
ورود شرکتهای استارتآپی به بورس برای تحقق شعار سال ضروری است
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است میتوان برای ورود شرکتهای استارتآپی به بورس منابع مالی مورد نیاز آنها را تأمین کرد که این موضوع سبب اشتغالزایی بیشتر میشود.