نوشته های مرتبط: چگونه خدمات مشتری‌پسند ارائه دهیم؟

اگر خواهان استقلال شغلی هستید، درجا نزنید!

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۶:۰۰/ ۳ دقیقه

موقعیتی که در حال حاضر در آن هستید، لزوما جایگاه واقعی در زندگی شما نیست؛ به رویاهای خود فکر کنید و به‌دنبال استقلال شغلی باشید.

مشتریان هدف، فانوسی برای هدایت استارت‌آپ شما هستند

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

مشتریان هدف کسانی هستند که در طول زمان از همه به شما وفادارتر هستند. برای اینکه یک استارت‌آپ موفق داشته باشید باید این مشتریان را با خود همراه کنید.

شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسب‌وکار شما را بهبود می‌دهد؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مشتریان رضایت‌مند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا می‌توان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.

چه ویژگی‌هایی یک مدیر فروش را «بهترین» می‌کند؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۳:۰۰/ ۱۳ دقیقه

مدیر فروش نقش بسیار مهمی در موفقیت گروه فروش دارد. در این مطلب به پنج تمرینی که رمز موفقیت مدیر فروش را نشان می‌دهد و سبب پیروزی تیم فروش می‌شود، پرداخته‌ایم.

با دیدن این نشانه‌ها، احتمال اخراج شدن خود را جدی بگیرید

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۵:۰۰/ ۸ دقیقه

در این مطلب شما را با نشانه‌هایی آشنا می‌کنیم که نشان از نارضایتی مدیرتان و احتمال اخراج شدن شما دارند.

استراتژی‌هایی که کسب‌وکار شما را در بازار رقابت پیروز می‌کنند

۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.