نوشته های مرتبط: چگونه خدمات مشتریپسند ارائه دهیم؟
با ایجاد انگیزه در کارمندان، مدیر محبوب آنها باشید
رابطه مثبتی میان روحیه تیم و بهرهوری وجود دارد. راهبران خوب کسانی هستند که در کارمندان خود انگیزه ایجاد میکنند.
آیا همیشه حق با مشتری است؟
شاید گمان کنید وظیفه شما فقط تحویل پروژه به مشتری است، اما اگر کارها خوب پیش نرود همه تقصیرها به گردن شما خواهد افتاد و این شما هستید که با از دست دادن مشتریان تاوان میدهید.
مثلث رشد کسبوکار؛ کلید موفقیت در رقابت
گاهی اوقات راهحلهای رشد یک کسبوکار بدیهی به نظر میرسند؛ درصورتیکه همین راهحلهای ساده میتوانند موفقیت زیادی برای شما داشته باشند.
شرح ماجرای فیلترینگ فینتکیها از زبان خودشان
مسدودیت وبسایت استارتآپهای فینتکی در دو هفته اخیر، اتفاقی شایان توجه در حوزه کسبوکارهای نوپای کشور بود. در این مطلب با بنیانگذاران این استارتآپها گفتوگو کردهایم تا ماجرا را از زبان آنها بشنویم.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
کارآفرینی، شکستن قوانین و ریسک هیجانی نیست
کارآفرینی و تأسیس یک استارتآپ، شکستن قوانین و ریسک هیجانی نیست، بلکه مسئولیتپذیری و تعهد دادن برای نتیجه گرفتن است.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.