نوشته های مرتبط: چگونه خدمات مشتریپسند ارائه دهیم؟
چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟
دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه ارائه هوشمندانه محصول است.
با تفکر استراتژیک، فرصتها را هوشمندانه تحلیل کنید
تفکر استراتژیک، دریچهای برای تقویت فنون مدیریت راهبردی، عبور از محدودیتها و استفاده از فرصتهای امروز با هدف خلق آیندهای درخشان برای کسبوکار است.
روایتی از تغییر مدل کسبوکار که منجر به موفقیتی چشمگیر شد
شرکای کلیدی، بخش مهمی از بوم مدل کسبوکار است و برای تدوین آن باید شرکای داخلی و خارجی را همزمان در نظر گرفت.
۱۰ قانون طلایی برای توانمندسازی نیروی انسانی
دوره نگاه از بالا به پایین و فعالیتهای رباتی کارمندان در شرکتها گذشته است و با توانمندسازی منابع انسانی میتوان مزیتی دائمی برای سازمان ایجاد کرد.
اشتباهاتی که شکست استارتآپ شما را تضمین میکنند
درصد کمی از استارتآپها موفق میشوند از شرایط سخت عبور کنند و به موفقیت برسند. چه اشتباهاتی باعث شکست آنها میشود و راه حل چیست؟
چگونه یک مدیرعامل مسئولیتپذیر باشیم؟
وظایف مدیرعاملان در سازمانها متفاوت است؛ اما چارچوبی کلی بهعنوان وظایف مدیرعامل وجود دارد که در این مطلب آن را شرح خواهیم داد.
مرز میان بازاریابی و فروش چیست؟
فروش بخشی از بازاریابی است و بهشدت با آن در هم آمیخته است؛ بهطوری که برای بسیاری از افراد تشخیص تفاوتهای آنها کار دشواری است.