نوشته های مرتبط: چگونه دردسرهای یک روز کاری بد را برطرف کنیم؟
کارمندان عادی علاقهای به نوآوری در محیط کار ندارند
نظرسنجی جدید نشان میدهد اکثر کارمندان کار کردن برای شرکتهایی که به نوآوری اهمیت میدهند را ترجیح میدهند، ولی به همان اندازه رغبتی در بروز خلاقیت در محیط کار از خود نشان نمیدهند.
چگونه با فرهنگ سازمانی یک شرکت جدید، هماهنگ شویم؟
تجارب گذشته، دلیل استخدام شما در شرکت جدید هستند؛ اما چگونگی عمل کردن به فرهنگ سازمانی شرکت جدید، موفقیت شغلی آینده شما را تضمین میکند.
چگونه افرادی با تخصص بالاتر از خود را مدیریت کنیم؟
مدیریت افرادی که از نظر سطح دانش و تخصص از شما بالاتر هستند در نگاه اول نگرانکننده و ترسناک است؛ اما با راهکارهایی میتوان این افراد را به شیوه حرفهای، مدیریت کرد.
چگونه در مواجهه با چالشهای کارآفرینی، انگیزه خود را حفظ کنیم؟
در شرایطی که یک کارآفرین با چالشهای روزمره و گوناگون خود درگیر است، حفظ انگیزه تنها راه نجات او از دام افسردگی و کسالت و رسیدن به هدف نهایی است.
پنج استراتژی هوشمندانه که شما را به یک مذاکرهکننده حرفهای تبدیل میکنند
شما بهعنوان یک کارآفرین همواره در موقعیتی قرار دارید که باید بر سر منافع کسبوکارتان مذاکره کنید و برای یک مذاکره حرفهای لازم است مهارتهای این کار را بهخوبی فرا بگیرید.
چگونه با به تعویق انداختن کارهایمان مقابله کنیم؟
به تعویق انداختن کارها عادت بسیار مضری است و تاثیر زیادی بر کاهش موفقیت شما دارد. در این مطلب به راهکارهای سودمندی برای مقابله با این عادت میپردازیم.
عواملی که تمرکز شما هنگام انجام کارها را کاهش میدهند
برای رسیدن به موفقیت و داشتن بهرهوری بالا، بهتر است همواره روی کاری که انجام میدهید تمرکز داشته باشید و آن را حفظ کنید.