نوشته های مرتبط: سه اصل اساسی برای بقای استارتآپها در بازار
استراتژی رقبای خود را تحلیل کنید
برای کسب موفقیت در بازار، تنها رقابت کافی نیست؛ بلکه لازم است رفتار رقبای خود را تحلیل کنید و همواره سعی کنید یک قدم از آنها جلوتر باشید.
بازاریابی حسی و تعاملی، معجزه ترکیب روشهای سنتی و نوین بازاریابی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
بازار بکر کسبوکار خود را در اقیانوسی آبی صید کنید!
در سال ۲۰۰۵ کتابی به نام «استراتژی اقیانوس آبی» منتشر شد که به شرح روشی بسیار هوشمندانه برای خلق بازار جدید کسبوکارها میپرداخت.
هنگام استخدام اعضای تیم، هرگز این نکات را فراموش نکنید
ساختن تیمی متشکل از بهترین اعضا، از مهمترین کارهایی است که هر کارآفرین باید انجام دهد. سؤال مهم این است که چه عواملی باید در فرایند استخدام در نظر گرفته شوند؟
راهکارهایی که مشتریان شما را حفظ میکنند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
نقشه گنج مدیران اجرایی تازهکار
مدیران اجرایی تازهکار چالشهای بسیاری در مدیریت و همچنین ارتباط با اعضای هیئتمدیره سازمان، پیش رو دارند؛ اما با راهکارهای صحیح میتوانند به آسانی بر این چالشها غلبه کنند.
چگونه در سازمان خود، به اخلاق اهمیت دهیم؟
روشهای گوناگونی برای ایجاد فرهنگ اخلاقمدار در سازمان وجود دارد. پیادهسازی برخی از این راهکارها دشوار نیست و میتوان تقریبا آنها را در همه سازمانها بهکار گرفت.
پرسشهایی که راهنمای شما در تیمسازی موفق هستند
تصمیم بر تشکیل تیمی از بهترین افراد برای راهاندازی استارتآپ خود دارید؟ پرسشهایی که در این مطلب به بررسی آنها میپردازیم، راهنمای بسیار خوبی برای شما هستند.