نوشته های مرتبط: سه اصل اساسی برای بقای استارتآپها در بازار
چگونه با فرهنگ سازمانی یک شرکت جدید، هماهنگ شویم؟
تجارب گذشته، دلیل استخدام شما در شرکت جدید هستند؛ اما چگونگی عمل کردن به فرهنگ سازمانی شرکت جدید، موفقیت شغلی آینده شما را تضمین میکند.
۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها
در این پرونده ویژه، به بررسی و تحلیل ۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها میپردازیم که فهرست آنها مدتی پیش توسط وبسایت معتبر «CBinsights» منتشر شده است.
استارتآپی که قرار بود ایمنی ارزهای مجازی را افزایش دهد، کلاهبردار از آب درآمد
گروهی از کلاهبردان سایبر با استفاده از یک پروفایل لینکدین و تظاهر به توسعه یک دستگاه خاص، بیش از هزار سرمایه گذار را برای پروژه جعلی خود جذب کرده و 2.4 میلیون دلار از آنها سرقت کردهاند.
چگونه مشتریهایی با انتظارات نابهجا را مدیریت کنیم
مشتریها برای رسیدن به نتیجهی مورد نظر به نقشهی مسیر نیاز دارند. این کار کمک میکند مشتری چشمانداز بهتری نسبت به کار آژانس داشته باشد و درنتیجه سطح انتظاراتش پایین بیاید.
آشنایی با سه عنصر تاثیرگذار در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
حمایت شهرداری ورشو از استارتآپها
شهردار تهران که برای ملاقات با مسئولان شهری ورشو و مقامهای دولتی لهستان به این کشور سفر کرده با شهردار ورشو دیدار کرد.