نوشته های مرتبط: سه اصل اساسی برای بقای استارتآپها در بازار
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای مناسب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد و هم کسبوکار را شکوفا میکند.
حضور استارتآپها در بازار نشر/چرا باید به جای کاغذ، محتوا فروخت؟
استارتآپها که همواره نویدبخش حل مشکلات در عرصههای مختلف بودهاند، اخیراً نیز وارد بازار نشر شده و برای حل مشکلات این حوزه، چارهاندیشی کردهاند.
عوامل شکست استراتژیهای بازاریابی
بسیاری از استارتآپها فقط به این دلیل شکست میخورند که بدون روشن کردن مسیر و خواستهها، فقط به تولید محصول و خدمات میپردازند.
فروش اینترنتی دو میلیون نوع کالا با تخفیف
فروشگاه بزرگ والمارت، با هدف جلب رضایت مشتریان، به دنیای رقابت بازگشته است.
چهار نکته برای تضمین موفقیت محصول
شرکتهای موفق، فرایند «طراحی-ساخت-فروش» را به «فروش-طراحی-ساخت» تغییر دادهاند.
با عملکرد درست از موجودیت خود دفاع کنید
دکتر احمد روستا: بدون نگرش تولیدمحور و واقعبینانه به بازار، هیچ کسبوکاری به نتیجه نمیرسد.
بررسی اقدامات فرابورس در جامعه استارتآپی
برای ورود بنگاههای اقتصادی به بازار SME، سادهترین شرایط در نظر گرفته شده است.
باارزشترین استارتآپ آسیا
ارزش استارتآپ «دیدی چاکسینگ» ،که رقیب اصلی اوبر محسوب میشود، اینک به بیش از ۵۰ میلیارد دلار رسیده است