نوشته های مرتبط: تماس‌های رضایت‌سنجی، مسئولیت‌پذیری کسب‌وکار شما را نشان می‌دهند

ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری

۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

تحقیقات نشان داده است استفاده از تکنیک‌های مدیریت ارتباط با مشتری، باعث می‌شود مشتریان شما ۳ برابر شوند.

کسب‌وکارهای کوچک چگونه می‌توانند جهانی شوند؟

۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۰/ ۲۱ دقیقه

توصیه‌ها و عوامل مهم برای موفقیت در بازارهای بین‌المللی؛

در مقابل بازخورد مشتریان چه باید کرد؟

۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

اگر یک استارت‌آپ بدون بررسی‌های اولیه، تلاش کند هر بازخوردی را عملی کند و هر درخواستی را بپذیرد، موفقیت خود را به خطر می‌اندازد.