نوشته های مرتبط: تماسهای رضایتسنجی، مسئولیتپذیری کسبوکار شما را نشان میدهند
ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری
تحقیقات نشان داده است استفاده از تکنیکهای مدیریت ارتباط با مشتری، باعث میشود مشتریان شما ۳ برابر شوند.
کسبوکارهای کوچک چگونه میتوانند جهانی شوند؟
توصیهها و عوامل مهم برای موفقیت در بازارهای بینالمللی؛
در مقابل بازخورد مشتریان چه باید کرد؟
اگر یک استارتآپ بدون بررسیهای اولیه، تلاش کند هر بازخوردی را عملی کند و هر درخواستی را بپذیرد، موفقیت خود را به خطر میاندازد.