نوشته های مرتبط: تماس‌های رضایت‌سنجی، مسئولیت‌پذیری کسب‌وکار شما را نشان می‌دهند

نحوه برندسازی مشترک و استفاده از ابزار‌های فروش

۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

۱۰ تجربه شغلی که قبل از ۳۰ سالگی باید تجربه کنید

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

بسیاری از فارغ‌التحصیلان دانشگاه به‌دنبال پیشرفت بسیار سریع در کار هستند. اگر سن شما کمتر از ۳۰ سال است، به تجارب شغلی مهم‌تری قبل از رسیدن به پیشرفت نیاز دارید.

سختی ورود محصول به بازار را به جان بخرید

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

اختراع یا تولید یک محصول، راحت‌ترین قسمت راه‌اندازی کسب‌و‌کار است. سختی کار زمانی آغاز می‌شود که بخواهید محصولتان را وارد بازار کنید.

چگونه با اشتباهات خود هوشمندانه برخورد کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

اشتباه کردن و شکست خوردن در کسب‌و‌کار می‌تواند بسیار ناراحت‌کننده باشد؛ اما مدیران هوشمند همین اشتباهات را جشن می‌گیرند!

اهمیت نرم افزار استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری

۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

همه‌چیز درباره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۰/ ۱۷ دقیقه

مشتری پایه و اساس هر کسب‌وکاری است؛ بنابراین شناخت انواع مشتری و ایجاد فرهنگ مشتری‌مداری در سازمان، از عوامل تاثیرگذار در موفقیت کسب‌وکارها هستند.

نحوه مدیریت ارتباط با مشتری

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

چگونه روابط بهتری با مشتریان خود برقرار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.