نوشته های مرتبط: چگونه در محل کار مورد احترام واقع شویم؟
از ارتباط کارآمدتر با مشتریان تا ساخت آسان فروشگاههای اینترنتی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
پنج راهکار سودمند برای بهبود شیوه واکنش مدیران
یک راهبر کسبوکار موفق، در مقابل عملکرد کارمندان خود واکنشهایی دارد؛ اما باید شیوه درست نشان دادن آنها را بداند.
چگونه با یک رئیس آسیبرسان کنار بیاییم؟
تحمل طعنهها و انرژیهای منفی رییسهای آسیبرسان بهشدت سخت است و نمیتوان همیشه صبر پیشه کرد؛ از طرف دیگر استعفا دادن نیز نمیتواند راهحل مناسبی در این زمینه باشد.
چهار روش مدیریتی درست و نادرست از زبان مدیر ارشد سابق گوگل و اپل
«کیم اسکات»، نویسنده و یکی از مدیران ارشد سابق گوگل و اپل، معتقد است چهار روش مدیریتی درست و نادرست وجود دارد که تنها یکی از آنها صحیح است.
پکیج رفتار حرفهای در محیط کار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید رفتاری حرفهای در محیط کار خود داشته باشید.
انعطافپذیری، آموزش و توسعه ارتباطات؛ مثلث موفقیت در کار تیمی استارتآپها
در این گزارش به شرح کارگاه «کار تیمی استارتآپها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، میپردازیم.
چگونه در محیط کار با دیگران ارتباط برقرار کنیم؟
در این مطلب، به پنج عادت ساده اشاره میکنیم که توجه به آنها به شما کمک میکند روابط کاری بسیار خوبی را ایجاد و حفظ کنید، بدون اینکه مجبور باشید با تکتک افراد در محل کار خود رابطهای دوستانه برقرار کنید.
پکیج رفتار حرفهای در محیط کار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید رفتاری حرفهای در محیط کار خود داشته باشید.