نوشته های مرتبط: فرایند ثبت سفارش، نقطه طلایی ارتباط با مشتریان
به فکر مخاطبان پرسشگر خود باشید
راهاندازی بخش پرسشهای متداول وبسایت، یکی از بهترین شیوههای پاسخگویی به مشتریان و بازدیدکنندگانی است که سوالاتی درباره کسبوکار شما دارند.
ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری
تحقیقات نشان داده است استفاده از تکنیکهای مدیریت ارتباط با مشتری، باعث میشود مشتریان شما ۳ برابر شوند.
در مقابل بازخورد مشتریان چه باید کرد؟
اگر یک استارتآپ بدون بررسیهای اولیه، تلاش کند هر بازخوردی را عملی کند و هر درخواستی را بپذیرد، موفقیت خود را به خطر میاندازد.