نوشته های مرتبط: بهبود مستمر، سلاح قدرتمند کسب‌وکار شما در میدان رقابت

قهرمان صرفه‌جویی در زمان شوید!

۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۹:۰۰/ ۶ دقیقه

در این گزارش به شش روش برای صرفه‌جویی روزانه در وقت، جهت افزایش بهره‌وری کاری می‌پردازیم.

چگونه برای شرکتی که چند محصول دارد برند بسازیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

زمانی که شرکتی محصولات و کالاهای متعدد و مختلفی تولید و عرضه می‌کند، باید چه روندی برای برندسازی آن‌ها در پیش بگیرد؟

بازی‌هایی که مشتریان را جذب کسب‌وکار شما می‌کنند

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

گیمیفیکیشن یا استفاده از المان‌های بازی‌، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسب‌وکارتان را بالا می‌برد و آن‌ها را جذب محصولات و خدمات شما می‌کند.

در راهبری کسب‌وکار، قدرت مطلق سودی ندارد

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

راهبری کسب‌وکار به‌معنی قدرت بی‌حدوحصر نیست. توانایی و مهارت راهبر باید در راستای آموزش و انگیزه‌بخشی به کارمندان به کار گرفته شود.

مدیری سخت‌گیر در استفاده از زمان خود باشید

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

برای پیروزی در میدان رقابت، باید از زمانتان درست استفاده کنید تا بازده خوبی در انجام کارها داشته باشید.

نکاتی که باید در مورد نوآوری بدانید

۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

اغلب مردم فکر می‌کنند که نوآوران بزرگ، نوابغی هستند که به‌راحتی زمینه‌ساز پیشرفتی عظیم می‌شوند؛ اما نوآوری واقعی به این سادگی حاصل نمی‌شود.

تصویر برند خود در ذهن مشتریان را با هویت برندتان تطبیق دهید

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.