نوشته های مرتبط: دیجی‌کالا اولین یونیکورن ایرانی می‌شود

تفاوت اسپید با پیک‌های موتوری معمول

۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۶:۰۳/ ۷ دقیقه

مهمترین تفاوت اسپید با بقیه پیک‌های موتوری در نوع خدماتی‌ست که ارائه می‌کند. افراد ممکن است برای ارسال یک بسته یا یک وسیله کوچک، یک پیک موتوری خبر کنند، بسته را به او بسپارند. این ارسال‌ها لزوما تجاری نیست و ممکن است یک هدیه یا اسناد و یا هر چیز دیگری باشد که بین دو نفر رد و بدل می‌شود.

تسهیل روند سرمایه‌گذاری در رویداد کافه سرمایه

۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۲:۰۰/ ۱۰ دقیقه

جلب نظر سرمایه‌گذار و جذب سرمایه همواره یکی از بزرگترین دغدغه‌های کسب‌وکارهای نوپا به شمار می‌آید. از سوی دیگر سرمایه‌گذاران نیز به راحتی نمی‌توانند به استارتاپ‌ها اعتماد کرده و بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

بازارهای بین‌المللی را با اتکا به شرکت‌های دانش‌بنیان به تسخیر در می‌آوریم

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۴/ ۱۰ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری، با تأکید بر این‌که اتفاق بزرگی که در چند سال اخیر برای رونق زیست‌بوم شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها رخ داده است، باعث شد ایران به عنوان یک مرجع استارتاپی در سطح بین‌المللی شناخته شود،گفت: ایران با تکیه به کسب و کارهای دانش‌بنیان و استارتاپی، بازارهای تجاری بین‌المللی را تسخیر می‌کند.

ایران بهشت فعالیت‌های استارتاپی است

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۲:۵۵/ ۱۲ دقیقه

رییس مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه گفت:با توجه به فراهم شدن امکانات مناسب برای فعالیت استارتاپی در کشور، ایران بهشت استارتاپ‌ها است.

رشد ۷ میلیونی کاربران شبکه‌های اجتماعی در ایران

۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۱۳:۲۵/ ۱۱ دقیقه

گزارش مشترک پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی «Hootsuite» و شرکت تبلیغاتی «We Are Social» موسوم به «جهان دیجیتال ۲۰۱۹» (Global Digital 2019) به تازگی منتشر شده است که لابه‌لای آن می‌توان آمارهای جدید و مهمی را درباره وضعیت دیجیتالی ایران نیز پیدا کرد.

کسب‌وکار استارتاپ‌های حوزه آب و خشکسالی رونق می‌یابد

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۶:۴۱/ ۵ دقیقه

در راستای اجرای برنامه ملی آینده نگاری و ارتباط آن با اکوسیستم استارتاپی و به منظور رشد و ارتقای استارتاپ‌های داخلی،تجربیات جهانی شرکت‌های استارتاپی در حوزه آب و خشکسالی بررسی شد.

تلگرام چگونه به مادر سوپراپ‌های کاربران ایرانی تبدیل شد؟

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۸/ ۲۳ دقیقه

تلگرام ذاتا یک سوپراپ نیست، اما در ایران نقش یک سوپراپ را بازی می‌کند. این اپلیکیشن به بازار سیداسماعیلی تبدیل شده که در آن از شیر مرغ تا جان آدمیزاد می‌توان یافت. چطور شد که تلگرام به مادر سوپراپ‌های کاربران ایرانی تبدیل شد؟