نوشته های مرتبط: چگونه یک تیم حرفهای استارتآپی تشکیل دهیم؟
چگونه کارمندان خود را هوشمندانه استخدام کنیم؟
در استخدام کارمندان علاوه بر رزومه و سوابق شغلی، باید به طرز تفکر افراد و شیوه رفتار آنها نیز توجه کنیم تا ارزیابی موفقتری داشته باشیم.
مدیرانی که کابوس کارمندان خود هستند
در این مطلب چهار نمونه از مدیرانی که باعث میشوند کارمندانشان حتی بعد از اتمام ساعات کاری ناراحت و مضطرب باشند را به شما معرفی میکنیم.
چگونه یک رزومه خوب بنویسیم؟
عوامل زیادی در تاثیرگذار بودن رزومه دخالت دارند و این عوامل با گذشت زمان تغییر میکنند؛ بنابراین اطلاع داشتن از آخرین تغییرات به نفع متقاضیان کار خواهد بود.
پنج روش افزایش بهرهوری در یک استارتآپ
توصیههای کاربردی برای مدیران تازهکاری که قصد شروع حرفه مدیریتیشان در استارتآپها را دارند.
تشخیص توصیههای نادرست در اداره کسبوکار
برای زمین نخوردن کسبوکارتان بد نیست که راهنماییهای اشتباه را تشخیص دهید.
سونامی پرکاری بر کارمندان
وقتی کار شما به یکباره زیاد میشود ابتدا باید این سوال را بپرسید که این حجم از درخواستها تا چه زمانی باقی خواهند ماند؟
جایگاه تعالی سازمانی در مدیریت منابع انسانی
مدل تعالی سازمانی به کارکنان اجازه میدهد روابط علّی موجود بین عملکرد سازمان، توانمندسازان و نتایج بهدستآمده را بفهمند.