نوشته های مرتبط: چگونه یک تیم حرفهای استارتآپی تشکیل دهیم؟
چهار روش مدیریتی درست و نادرست از زبان مدیر ارشد سابق گوگل و اپل
«کیم اسکات»، نویسنده و یکی از مدیران ارشد سابق گوگل و اپل، معتقد است چهار روش مدیریتی درست و نادرست وجود دارد که تنها یکی از آنها صحیح است.
پکیج رفتار حرفهای در محیط کار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید رفتاری حرفهای در محیط کار خود داشته باشید.
قبل از پذیرفتن پیشنهاد شغلی، این سؤالها را از خودتان بپرسید
تصمیمگیری عجولانه چیزی جز پشیمانی بههمراه ندارد؛ بنابراین پیش از پذیرفتن یک موقعیت شغلی ببینید آیا کار مورد نظر با روحیات و علاقهمندیهای شما سازگاری دارد یا خیر.
مزایای داشتن شغل جانبی چیست؟
شغل جانبی در کنار یک استارتآپ، انعطافپذیری شما را بالاتر میبرد. در این مطلب به شرح مزیتهای مهم داشتن شغل جانبی میپردازیم.
اپلیکیشنهایی که مدیریت یک استارتآپ را بسیار آسانتر میکنند
تعداد اپلیکیشنهای مرتبط با کسبوکار به بیش از هزاران عدد میرسد؛ در این مطلب، لیستی از ۹ برنامه کاربردی ارائه کردهایم که میتوانند در انجام کارهای خستهکننده و کاهش استرس در استارتآپ، به شما کمک کنند.
چگونه یک مصاحبه شغلی موفق داشته باشیم؟
در این مطلب، راهنماییهای کاربردی برای یک مصاحبه شغلی موفق را به شما ارائه میدهیم تا بتوانید شانس خود را برای بهدست آوردن یک موقعیت کاری خوب افزایش دهید.
نگاهی بر اهمیت توسعه منابع انسانی استارتآپها
در این گزارش به شرح کارگاه «یارکشی استارتآپی» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، میپردازیم.