نوشته های مرتبط: آشنایی با مفاهیم کلیدی بازاریابی و تاثیر آن‌ها در برندینگ کسب‌وکار

معماری برند، ابزار استراتژیک برند شما

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۰۰/ ۱۵ دقیقه

معماری برند، از ابزارهای استراتژیک و مهم برند است که رابطه‌ بین برند مادر و زیربرندهای خانواده‌ آن را تعریف و بررسی می‌کند.

اگر خواهان استقلال شغلی هستید، درجا نزنید!

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۶:۰۰/ ۳ دقیقه

موقعیتی که در حال حاضر در آن هستید، لزوما جایگاه واقعی در زندگی شما نیست؛ به رویاهای خود فکر کنید و به‌دنبال استقلال شغلی باشید.

مشتریان هدف، فانوسی برای هدایت استارت‌آپ شما هستند

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

مشتریان هدف کسانی هستند که در طول زمان از همه به شما وفادارتر هستند. برای اینکه یک استارت‌آپ موفق داشته باشید باید این مشتریان را با خود همراه کنید.

بازاریابی و بخش‌بندی بازار، سهم برند شما از بازار را افزایش می‌دهد

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۴:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چه ویژگی‌هایی یک مدیر فروش را «بهترین» می‌کند؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۳:۰۰/ ۱۳ دقیقه

مدیر فروش نقش بسیار مهمی در موفقیت گروه فروش دارد. در این مطلب به پنج تمرینی که رمز موفقیت مدیر فروش را نشان می‌دهد و سبب پیروزی تیم فروش می‌شود، پرداخته‌ایم.

چگونه تحقیقات بازار می‌تواند جایگاه برند‌ها را تعیین‌ کند؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

با دیدن این نشانه‌ها، احتمال اخراج شدن خود را جدی بگیرید

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۵:۰۰/ ۸ دقیقه

در این مطلب شما را با نشانه‌هایی آشنا می‌کنیم که نشان از نارضایتی مدیرتان و احتمال اخراج شدن شما دارند.