نوشته های مرتبط: در سه سال آینده، بازار تجارت الکترونیک پاکستان یک میلیارد دلاری خواهد شد
سرانجام کار خردهفروشی سنتی در عصر کنونی تجارت الکترونیک چیست؟ (قسمت اول)
با وجود باور رایج در مورد سیطره بیچونوچرای خردهفروشیهای آنلاین، خردهفروشیهای سنتی هم در حال بازسازی و تقویت خود هستند. سرانجام آنها چیست؟ آیا در این رقابت پیروز خواهند شد؟
آغاز به کار اولین پلتفرم خرید آنلاین عربستانی با هدف فتح بازار تجارت الکترونیک منطقه
اولین پلتفرم خرید آنلاین عربی با عنوان «نون» و بهنشانی اینترنتی Noon.com، در عربستان کار خود را با هدف در اختیار گرفتن سهمی از بازار تجارت الکترونیک منطقه شروع کرد.
نگاه ویژه مجلس به استارتآپها و سرمایهگذاران جسورانه در قانون بودجه ۹۷
مجلس شورای اسلامی برای حمایت از استارتآپها به شرکتهای سرمایهگذاری جسورانه از جهت تامین سرمایه، تصويب قوانین و تسهیل ارتباطات، توجه ویژه دارد.
خطر جدی زلزله در کمین بخش مهمی از کارآفرینان، استارتآپها و شرکتهای دانشبنیان
پارک فناوری پردیس، کانون فعالیت بسیاری از کارآفرینان استارتآپی و شرکتهای دانشبنیان، در ۱۰ کیلومتری محل تلاقی ۲ گسل فعال واقع شده است و در صورت وقوع زمینلرزه،احتمال آسیبهای بسیار جدی در آن زیاد است.
با کمترین هزینه، میزان فروش استارتآپ خود را افزایش دهید
چالش اصلی استارتآپها پس از راهاندازی، فروش موفقیتآمیز است. در این مطلب، به شرح پنج روش مطمئن برای افزایش فروش با کمترین هزینه میپردازیم.
مهارت داستاننویسی، از شما کارآفرین بهتری میسازد
آشنایی با اصول داستاننویسی کمک میکند که مهارتهای کارآفرینی تقویت شوند. یک داستان قوی و جالب، مخاطبان را افزایش میدهد و موفقیت کسبوکار را تضمین میکند.
ویژگیهای ذاتی و ضروری یک کارآفرین موفق چیست؟
تحقیقات نشان میدهند که کارآفرینی موفق، احتمالا مستلزم مجموعهای از خصوصیات ذاتی و ژنتیکی است. مجموعه رفتارها و خلقیات شما، احتمال موفقیتتان را در این حرفه مشخص میکند.
استارتآپها، پیروز میدان رقابت با کسبوکارهای سنتی
کارگاه «استارتآپ چیست و چگونه استارتآپها، کسبوکارهای سنتی را شکست میدهند؟» با ارائه دکتر محمد واعظینژاد در تهران برگزار شد. در این مطلب به گزارش برگزاری این کارگاه میپردازیم.