نوشته های مرتبط: با این روش زمان‌بندی متفاوت، بهره‌وری خود را افزایش دهید

چگونه هوشمندانه کار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۰/ ۱۰ دقیقه

کار هوشمندانه به این معنا است که وظایف میان افراد متخصص تقسیم شوند. کاری که با عادت‌ها و تفکر انتقادی همراه است و زمان و انرژی کمتری می‌برد.

چگونه کارمندانی بانشاط داشته باشیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

میزان نشاط کارمندان، ارتباط مستقیم با عملکرد آن‌ها دارد و در نهایت بر موفقیت سازمان اثرگذار است.

راهبران جوان موفق، چه عادت‌هایی دارند؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۰/ ۱۳ دقیقه

راهبران جوان استارت‌آپ‌ها با وجود کم‌تجربگی، توانایی انجام کارهای شگفت‌انگیزی دارند؛ تنها کافیست با الگو قرار دادن راهبران موفق، عادت‌های صحیحی در خود ایجاد کنند.

چگونه اهداف خود را به‌سبک افراد موفق تعیین کنیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

علی‌رغم اختلاف‌نظرهای موجود، بسیاری از محققان حوزه رفتارشناسی علت اصلی موفقیت افراد را نه شرایط یا نبوغ ذاتی بلکه برنامه‌ریزی صحیح می‌دانند.

۱۴ روش برای آن که میلیاردری خودساخته شوید (قسمت اول)

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۰/ ۱۹ دقیقه

بنجامین پی هاردی، دانشجوی دوره‌ دکترای روان‌شناسی انگیزش و یکی از موفق‌ترین نویسندگان این حوزه، چهارده روش بیان‌شده در این مطلب را در اختیار کسانی قرار داده است که می‌خواهند در مسیر میلیاردر شدن قدم بردارند.

قهرمان صرفه‌جویی در زمان شوید!

۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۹:۰۰/ ۶ دقیقه

در این گزارش به شش روش برای صرفه‌جویی روزانه در وقت، جهت افزایش بهره‌وری کاری می‌پردازیم.

مدیری سخت‌گیر در استفاده از زمان خود باشید

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

برای پیروزی در میدان رقابت، باید از زمانتان درست استفاده کنید تا بازده خوبی در انجام کارها داشته باشید.