نوشته های مرتبط: مشتریان هدف، فانوسی برای هدایت استارتآپ شما هستند
توسعه ابزارهای نظارتی برای کنترل کالاهای غیراصل
دیجیکالا برای حفظ حقوق برندهای معتبر و ایجاد امکانی مطمئن برای ارائه سرویس به این گروه از مشتریان خود، از این پس علاوه بر استفاده از نشان “برند متفرقه”، در عنوان کالا نیز به غیراصل بودن آن اشاره میکند.
آغاز تغییرات جدی در دیجیکالا
پلتفرم فروشگاهی دیجیکالا (مارکتپلِیس) بیشتر از یک سال است که آغاز به کار کرده. این روند اگرچه حجم فعالیتهای دیجیکالا و حق انتخاب مشتریان را افزایش داده اما از سوی دیگر باعث ایجاد تجربههای کمتر از حد استاندارد نیز شده بود. اکنون این موارد باعث شده تا دیجیکالا به تازگی اعلام کند که ارتباط خود را با ۳۱۲ فروشنده به شکل کامل قطع کرده است.
درک چارچوبهای بازاریابی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
چگونه ابعاد بازار هدف را برای استارتآپ اندازهگیری کنیم
ابعاد و ظرفیت بازار هدف یکی از مواردی است که باید همیشه مدنظر مدیران و بنیانگذاران استارتآپها باشد و در تصمیمگیریها لحاظ شود.
۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها
در این پرونده ویژه، به بررسی و تحلیل ۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها میپردازیم که فهرست آنها مدتی پیش توسط وبسایت معتبر «CBinsights» منتشر شده است.
چگونه مشتریهایی با انتظارات نابهجا را مدیریت کنیم
مشتریها برای رسیدن به نتیجهی مورد نظر به نقشهی مسیر نیاز دارند. این کار کمک میکند مشتری چشمانداز بهتری نسبت به کار آژانس داشته باشد و درنتیجه سطح انتظاراتش پایین بیاید.
با افزایش سهم برند خود در ذهن مشتریان، در بازار ماندگار شوید
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.