نوشته های مرتبط: چگونه یک مصاحبه شغلی موفق داشته باشیم؟
فرهنگ مسئولیتپذیری، سازمان شما را یکهتاز میدان میکند
مسئولیتپذیری نقش بسزایی در پیشرفت و موفقیت افراد ایفا میکند. مسئولیتپذیری باعث ایجاد تعهد میشود و تعهد، موفقیت ایجاد میکند.
چگونه میتوان از دقت پایین مصاحبههای شغلی جلوگیری کرد؟
مصاحبه شغلی کارآمد بخش بسیار مهمی از فرایند جذب نیرو است و نباید بهسادگی از کنار آن گذشت. برای جلوگیری از به اشتباه افتادن در مصاحبه شغلی چه کنیم؟
راز عملکرد بالای ایلان ماسک چیست؟
وقت طلاست و این روزها راز بهرهوری بیشتر مدیران در برخوردشان با این طلای گرانقیمت است. ایلان ماسک، از موفقترین مدیران جهان، در این راستا توصیههایی برای شما دارد.
اگر کارآفرینی پرمشغله هستید، این ورزشها را فراموش نکنید!
در این مطلب به معرفی و شرح فواید چند ورزش ساده اما تاثیرگذار ،خصوصا در بهبود عملکرد افراد پرمشغله، میپردازیم.
مدلهای شایستگی، پلی بهسوی تحقق اهداف سازمانی
مدلهای شایستگی سازمانی به کارکنان کمک میکنند تا مهارتهایی را که در افزایش بهرهوری آنها در جایگاه فعلی یا آتی اهمیت دارند، بشناسند و کسب کنند.
چگونه هوشمندانه رفتار کنیم؟
هوش یکی از مهمترین سازههای فرضی است که از زمان مطرح شدن آن توسط «آلفرد بینه» در اوایل قرن بیستم، همواره برای تبیین موفقیت شغلی و کارایی بالا به کار رفته است.
چرا کارهای مهم را به تعویق میاندازیم؟
اهمالکاری یا به تعویق انداختن کارها مشکلی است که بسیاری با آن دستوپنجه نرم میکنند. در این مطلب علت اصلی این به تعویق انداختنها را از منظر روانشناختی بررسی میکنیم.
چه شغلی برای شما مناسب است؟
معیارهای متفاوتی برای ارزیابی یک شغل وجود دارند؛ اما با توجه به یک نظرسنجی بزرگ در دانشگاه شیکاگو، تنها یک ویژگی خاص وجود دارد که میتواند شغلی را برای شما ممتاز کند.