نوشته های مرتبط: چگونه هوشمندانه کار کنیم؟
ویژگیهایی که از شما یک راهبر توانمند میسازند
موفقیت در راهبری کسبوکار، مستلزم ویژگیهای خاصی است که در نهایت به هدایت هوشمندانه تیم منجر میشوند.
سرعت رشد استارتآپ خود را «هک» کنید!
تمایل کسبوکارهای استارتآپی به رشد سریع باعث به وجود آمدن عبارت جدیدی به نام «هک کردن رشد» شده است. این روش، سرعت رشد استارتآپ شما را چندین برابر میکند.
چرا کارهای مهم را به تعویق میاندازیم؟
اهمالکاری یا به تعویق انداختن کارها مشکلی است که بسیاری با آن دستوپنجه نرم میکنند. در این مطلب علت اصلی این به تعویق انداختنها را از منظر روانشناختی بررسی میکنیم.
شناخت اصول کار گروهی، سنگ بنای رفتار سازمانی حرفهای
گروه، از رایجترین الگوهای ساختار نیروی انسانی در هر سازمان است و بنابراین مطالعه گروه و تعریف کار گروهی، برای مطالعه رفتار سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است.
عوامل موثر در افزایش رضایت شغلی بانوان
امروزه شرکتهای زیادی بر ایجاد محیط کار مناسب برای بانوان تمرکز میکنند و تلاش میکنند تا فرصتهای برابری برای آنان فراهم کنند.
چگونه وجدان کاری اعضای تیم خود را افزایش دهیم؟
اکثر کارفرمایان از عدم وجود وجدان کاری، بهویژه در نسل جوان شکایت دارند. شما وجدان کاری را چگونه برای تیم خود تفسیر میکنید؟
مدیرانی که کابوس کارمندان خود هستند
در این مطلب چهار نمونه از مدیرانی که باعث میشوند کارمندانشان حتی بعد از اتمام ساعات کاری ناراحت و مضطرب باشند را به شما معرفی میکنیم.