نوشته های مرتبط: هرگز در محیط کار، این ۱۰ عبارت را درباره خود نگویید
چگونه در انجام برنامههایمان متعهد باشیم؟
با وجود اینکه برای انجام کارهایمان برنامهریزی میکنیم؛ اما این برنامهریزی زیاد دوام نمیآورد و معمولا در نهایت از انجام کارهایمان دلسرد میشویم. مقابله با این وضعیت، بسیار ضروری است.
چهار اقدام کلیدی، بعد از تصمیمگیری اشتباه
در زندگی شخصی و شغلی، ممکن است تصمیم اشتباهی بگیرید؛ بهعنوان مثال محصولی تولید کنید که تقاضایی برای آن وجود ندارد. در چنین شرایطی چگونه باید تصمیم اشتباه خود را جبران کنید؟ در این مطلب خواهیم خواند.
پکیج رفتار حرفهای در محیط کار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید رفتاری حرفهای در محیط کار خود داشته باشید.
«فردا فکنی» چیست و چه راههایی برای مقابله با آن وجود دارد؟
آیا کارهای مهم خود را بهتعویق میاندازید و بعضا آنها را فراموش میکنید؟ مشکل شما «فردا فکنی» نام دارد و لازم است با آن مقابله کنید.
چرا برخی افراد نمیتوانند کار گروهی انجام دهند؟
بسیاری از افراد در جامعه به کار دیگران اعتمادی ندارند و فکر میکنند نتیجه کار آنها از همه بهتر است. به همین دلیل تمایلی به انجام کار گروهی ندارند و از این که همه کارها را خودشان انجام دهند، لذت میبرند.
شش عامل مهمی که باعث شکست در مذاکرات میشوند
اگر با اصول مذاکره آشنا باشید و نسبت به اشتباهاتی که ممکن است در حین انواع مذاکره مرتکب شوید، آگاه باشید، میتوانید به مذاکرهکننده بهتری تبدیل شوید.
چگونه یک مصاحبه شغلی موفق داشته باشیم؟
در این مطلب، راهنماییهای کاربردی برای یک مصاحبه شغلی موفق را به شما ارائه میدهیم تا بتوانید شانس خود را برای بهدست آوردن یک موقعیت کاری خوب افزایش دهید.