نوشته های مرتبط: چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟
نمایشگاه فناوریهای نوین با رویکرد شهر فناور برگزار میشود
رییس اداره ارتباط با صنایع و شرکت های دانشبنیان از برگزاری نمایشگاه فناوریهای نوین، تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ از ۳ تا ۶ مهرماه در نمایشگاه بینالمللی پل شهرستان خبر داد.
هاروارد رتبه اول خالق پولسازترین استارتآپها
گزارشها نشان میدهد دانشگاه هاروارد رتبه اول تولید کننده پولسازترین استارتآپهای آمریکا را به خود اختصاص داده است.
ابهام در قواعد بازی
در حالحاضر و در اکوسیستم استارتآپی بهطور طبیعی درصد کمی از شرکتها موفق به توسعه محصول خود تا دستیابی به بازاری پایدار میشوند. آمارهای مختلف جهانی حاکی از موفقیت ۱۰ تا ۲۰ درصدی استارتآپها است. دلایل متعددی برای آن میتوان برشمرد. محصول استارتآپی بر اساس نظریهها و مفروضاتی در مورد بازار و مشتریان توسعه داده میشود.
شیر مادر بهترین تغذیه برای رشد ذهن و خلاقیت
تحقیقات نشان میدهد نوزادانی که از شیر مادر تغذیه کردهاند ذهن خلاقتری نسبت به دیگران دارند.
۳ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ
رعایت کردن برخی نکات ساده در تعیین استراتژی بازاریابی برند نه تنها هزینهها را به میزان قابل توجهی کاهش میدهد بلکه نتیجهی بسیار بهتری نیز دارد.
برندسازی با بودجه کم برای کارآفرینان نوپا
برندسازی یکی از پایههای اصلی موفقیت در بازاریابی کسبوکار است؛ اما قطعا کارآفرینان نوپا و استارتاپهای کوچک نمیتوانند هزینهی بالایی برای این بخش داشته باشند.
جامعه متکی بر اقتصاد نفتی محکوم به نابودی است
استارتآپها، کسبوکارهایی مبتنی بر فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطاتی در حوزه تبادلات مالی هستند که فضای جدیدی در اقتصاد کشورها به وجود آوردهاند؛ اتفاقی که علاوه بر اشتغالزایی نسبتا بالا میتواند افزایش ضریب رشد اقتصاد کشورها را موجب شود.
جهتگیری استارتآپها به سمت ایجاد ارزش افزوده و فناوریهای جدید
فعالان حوزه استارتاپ و مسؤولان برخی نهادها با تاکید بر ارائه راهکارهای فناورانه در حوزه کشاورزی، آب و حوزههای وابسته خواستار همافزایی شرکتهای دولتی، بخش خصوصی و شرکتهای فناور شدند.