نوشته های مرتبط: چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟

گجتی که کیفیت خواب شما را افزایش می‌دهد

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۰/ ۱ دقیقه

استارت‌آپ سایلنت‌مد (Silentmode)، چشم‌بند هوشمندی تولید کرده است که کیفیت خواب شما را افزایش می‌دهد.

آشنایی با مفاهیم کلیدی بازاریابی و تاثیر آن‌ها در برندینگ کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اگر خواهان استقلال شغلی هستید، درجا نزنید!

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۶:۰۰/ ۳ دقیقه

موقعیتی که در حال حاضر در آن هستید، لزوما جایگاه واقعی در زندگی شما نیست؛ به رویاهای خود فکر کنید و به‌دنبال استقلال شغلی باشید.

مشتریان هدف، فانوسی برای هدایت استارت‌آپ شما هستند

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

مشتریان هدف کسانی هستند که در طول زمان از همه به شما وفادارتر هستند. برای اینکه یک استارت‌آپ موفق داشته باشید باید این مشتریان را با خود همراه کنید.

چگونه استارت‌آپ‌ها، کسب‌وکارهای سنتی را شکست می‌دهند؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

کسب‌وکارهای سنتی که برای ادامه حیات مجبور هستند سود بیشتری از مشتریان دریافت کنند، نمی‌توانند با استارت‌آپ‌های بزرگ رقابت کنند و از صحنه رقابت حذف می‌شوند.

شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسب‌وکار شما را بهبود می‌دهد؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مشتریان رضایت‌مند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا می‌توان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.

بازاریابی و بخش‌بندی بازار، سهم برند شما از بازار را افزایش می‌دهد

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۴:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.