نوشته های مرتبط: روایتی از تغییر مدل کسبوکار که منجر به موفقیتی چشمگیر شد
استراتژیهایی که کسبوکار شما را در بازار رقابت پیروز میکنند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
پویایی سیستم چیست و چه کمکی به کسبوکار شما میکند؟
پویایی سیستم در سازمانهایی استفاده میشود که با تصمیمگیریهای پیچیده و مهم مواجهاند و بهدنبال بینش یکپارچهای از مشکلات اساسی هستند.
چگونه برای آزادکاری آماده شویم؟
این روزها آزادکاری، از محبوبترین کارهایی است که بهعنوان شغل دوم در نظر گرفته میشود. در این مطلب مراحل تبدیل شدن به یک آزادکار را بررسی میکنیم.
استارتآپها، پیروز میدان رقابت با کسبوکارهای سنتی
کارگاه «استارتآپ چیست و چگونه استارتآپها، کسبوکارهای سنتی را شکست میدهند؟» با ارائه دکتر محمد واعظینژاد در تهران برگزار شد. در این مطلب به گزارش برگزاری این کارگاه میپردازیم.
کدام شرایط شغلی، سلامت روان را تهدید میکنند؟
اگر شما یک کارمند هستید، باید به سلامت روانی خود اهمیت دهید و در صورتی که احساس کردید در خطر آسیب هستید، باید در پی اصلاح شرایط کاری خود برآیید.
چرا وجود جایگاه روابط عمومی در استارتآپها بسیار ضروری است؟
روابط عمومی نهتنها رابطه شما با بیرون سازمان را گسترش میدهد، بلکه روابط درون سازمانی را نیز بهبود میبخشد.
بر چالش مقیاسدهی استارتآپ خود غلبه کنید
بسیاری از استارتآپها در مرحله رشد و مقیاسدهی با شکست مواجه میشوند؛ زیرا بودجه و منابع خود را به اولویتهای غیرضروری اختصاص میدهند.
نشانی که برند شما را در ذهنها ماندگار میکند
نشان تجاری یا لوگوی یک استارتآپ، اولین قطعه از پازل هویت برند آن است و در طراحی آن باید هوشمندی و ظرافت خاصی بهکار برد.