نوشته های مرتبط: چگونه از کسبوکار در فضای مجازی، درآمد خوبی کسب کنیم؟
۱۰ برند مشهور که نام آنها به فعل تبدیل شده است
تبدیل نام برند به فعل، که در حوزه برندینگ از آن به (verbify) یاد میشود، نقش بسیار مهمی در به دستگرفتن رهبری بازار توسط این برندها بازی میکند.
تشکیل کارگروه حقوقی با هدف حمایت از استارتآپها در اولویت است
آذری جهرمی: موضوعی که در این حوزه اهمیت ویژهای دارد و بهسرعت باید انجام شود، تشکیل کارگروه حقوقی برای بازنگری مقررات و مسائل حقوقی برای حمایت از کسبوکارهای نوپا و اینترنتی است. این موضوع با اولویت ویژه و در همین هفته پیگیری میشود.
با تمام قوا در صف حمایت از استارتآپها ایستادهایم
صادقزاده: تا این لحظه مرکز توسعه تجارت الکترونیک، بیشترین تمرکز خود را بر حمایت از استارتآپها گذاشته است و برای توسعه شرکتهای دانشبنیان تمام تلاشمان را انجام میدهیم.
مالیات استارتآپها زیر ذرهبین
برخی کارشناسان معتقدند همه کسبوکارها و فعالیتهای اقتصادی باید مالیات پرداخت کنند؛ در حالی که عدهای معتقدند برای حمایت از کسبوکارهای نوین که بعضا کارآفرین نیز هستند، باید آنها را از پرداخت مالیات معاف کرد.
کارمندان را آموزش میدهیم تا رهایمان کنند!
کریگ هندلی و تونی ریکسیاردی، بنیانگذاران شرکت لیسنتراست (ListenTrust)، بهواسطه فرهنگ سازمانی موفق خود، به سود چند میلیارد دلاری در بازار رقابت رسیدهاند.
نفرتپراکنی بهوسعت دنیای مجازی
امروزه همزمان با گسترش شبکههای اجتماعی، بستر مناسبی برای اشاعه نظرات افراطی و مبتنی بر نژادپرستی و نفرت فراهم شده است که برطرف شدن این شرایط مستلزم برنامهریزی دقیق جهت مبارزه با این نفرتپراکنی و گسترش خشونت است.
سرمایهگذاری میلیاردی دولت استرالیا برای پایان دادن به «خشکسالی دادهها»
در حالی که به نظر میرسد کیفیت پوشش تلفن همراه در استرالیا در حال پیشرفت است؛ اما پوشش اینترنت پایه همچنان وضعیت مناسبی ندارد.
کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
کارگاه «کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتابدهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.