نوشته های مرتبط: چگونه از کسبوکار در فضای مجازی، درآمد خوبی کسب کنیم؟
استراتژیهایی که استارتآپ شما را توسعه میدهند
کلید اصلی توسعه یک استارتآپ، افزایش درآمد است. با انتخاب روشهای مناسب قیمتگذاری و جذب مشتری، راه پیشرفت کسبوکار خود را هموار کنید.
تی-باتز، استارتآپی که کودکان را وارد دنیای رباتیک میکند
دنیای کودکان پر از کنجکاوی و خلاقیت است. استارتآپ تی-باتز با ورود به دنیای کودکان و طراحی رباتهایی مخصوص آنها در این مسیر با آنها همراه میشود.
مرز میان برنامه بازاریابی و استراتژی بازاریابی چیست؟
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
چگونه سرمایهگذار موفقی باشیم؟
سرمایهگذاری مستلزم اولویت بخشیدن به آینده مالی در برابر خواستههای کنونی است.
اهمیت حل مشکلات مشتریان
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
بودجه تبلیغات کسبوکار خود را هوشمندانه تعیین کنیم
تبلیغات بخشی از فعالیتهای فروش و بازاریابی است. در این مطلب با بهترین روشهای تخصیص بودجه تبلیغات آشنا میشوید.
شناسایی اصول مهم در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.