نوشته های مرتبط: وجه تمایز کارآفرینان بزرگ با افراد معمولی چیست؟
اهمیت رقابت و تحلیل رقبا در بازار هدف
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
بر چالشهای مدیریت استارتآپ خود غلبه کنید
مدیریت یک کسبوکار، بسیار مشکل و چالشبرانگیز است؛ اما روشها و نکات سادهای وجود دارند که با بهکارگیری آنها میتوانید این موقعیت سخت را برای خود آسانتر کنید.
همایش بزرگ آینده بازاریابی
رويداد بزرگ آینده بازاریابی توسط کنسرسیوم کسبوکار اینترنتی ایران در تاريخ ۲ آذر۱۳۹۶ در محل سالن خلیج فارس پژوهشکده نیرو برگزار میشود.
تاثیرات مهم مزیت رقابتی و نقش رنگ در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اشتباهاتی که سد راه موفقیت برندها در شبکههای اجتماعی میشوند
امروزه کاربرد رسانههای اجتماعی در هویت بخشیدن به برندها بر همگان ثابت شده است؛ اما هنوز اشتباهاتی رایج، مانع موفقیت تعدادی از آنها در این رسانهها میشود.
مدیریت خلاق و راهبردی برند در دستان معاون بازاریابی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
از فرسودگی در مدیریت کسبوکارتان پیشگیری کنید
راهاندازی یک کسبوکار برابر است با قبول کردن مسئولیتهای جدید و زیاد. چگونه میتوان در چنین شرایطی از فرسودگی شغلی پیشگیری کرد؟
از برند چالشگر تا قهرمانی که ارزش برند را بالا میبرد
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.