نوشته های مرتبط: «ذهن طراحی» کارمندان خود را تقویت کنید
چگونه با استفاده از تجارت مکالمهای، کسب درآمد کنیم؟
تجارت مکالمهای هر روز در حال گسترش است و بسیاری از شرکتها، آن را بعنوان بخشی ضروری در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش خود پذیرفتهاند.
اصول اولیه طراحی تجربه کاربری
در قسمت قبلی این مطلب، به بررسی ملزومات طراحی تجربه کاربری و تجزیه و تحلیل کاربران پرداختیم. در این قسمت، با بررسی چند مورد دیگر در این زمینه، اصول اولیه طراحی تجربه کاربری را به پایان میرسانیم.
استارتآپهایی که راهبران کلیدی خود را از دست دادند
بنیانگذاران و راهبران کلیدی استارتآپها، لزوما تا انتهای مسیر، با استارتآپ خود همراه نیستند.
۴ اشتباه در آغاز راهاندازی استارتآپها
متخصصان عرصه کارآفرینی و کسبوکار، برخی از مشکلات رایج در این زمینه را به اشتراک گذاشتهاند که باید از آنها خودداری کنید.
انواع سرمایه در کسبوکارهای نوپا
با کمک یک متخصص امور مالی، مطمئن شوید سرمایه کافی برای شروع و رشد کسبوکار خود را دارید.
همهچیز درباره کسبوکارهای نوپا
در این مطلب، با تعریف استارتآپها، اصطلاحات مهم آنها و مراحل کامل راهاندازی کسبوکارهای نوپا آشنا میشوید.
مدلهای کسبوکار، به زبان ساده
در این اینفوگرافیک، به بررسی مدلهای کسبوکار به کمک یک گاو میپردازیم!
برای هدایت مؤثر سازمان چه شرایطی لازم است؟
برای آنکه راهبر بزرگی شوید، باید در ارتقاء دادن دیگران طبق قابلیتهایشان توانا باشید.