نوشته های مرتبط: چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟

استراتژی‌هایی که استارت‌آپ شما را توسعه می‌دهند

۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

کلید اصلی توسعه‌ یک استارت‌آپ، افزایش درآمد است. با انتخاب روش‌های مناسب قیمت‌گذاری و جذب مشتری، راه پیشرفت کسب‌وکار خود را هموار کنید.

مرز میان برنامه بازاریابی و استراتژی بازاریابی چیست؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

۱۰ چالش بزرگ در مسیر کارآفرینی

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۰/ ۱۰ دقیقه

جلوگیری از ورشکستگی و به موفقیت رساندن یک کسب‌و‌کار، تنها بخشی از سختی‌های کارآفرینی است. مشکلات دیگری نیز وجود دارند که ادامه‌ مسیر را سخت می‌کنند.

همه‌چیز درباره کراودفاندینگ

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۰/ ۱۱ دقیقه

کراودفاندینگ نه‌تنها روشی برای افزایش سرمایه کسب‌وکارهای جدید است، بلکه با معرفی گسترده ایده تولیدی در بازار، احتمال رشد استارت‌آپ را در بلندمدت افزایش می‌دهد.

ایجاد آگاهی از برند، تبلیغات شما را اثربخش می‌کند

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اهمیت حل مشکلات مشتریان

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

ماجرای رابین‌هود در بازار سهام

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

استارت‌آپ رابین‌هود در ابتدای کار سود بسیار کمی به‌دست ‌آورده بود و در مرز نابودی قرار داشت، اما با موفقیت توانست اعتماد سرمایه‌گذاران خطرپذیر را جلب کند.