نوشته های مرتبط: چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟

نگاهی بر پیام‌رسانی، معیار‌های بازاریابی و بیانیه ماموریت برند

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپا شمای را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

فرایند ثبت سفارش، نقطه طلایی ارتباط با مشتریان

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهم‌تر از آن‌، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.

ابزار‌های دریافت بازخورد از مشتریان چیست؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهم‌تر از آن‌، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.

نقش رسانه در برندینگ کسب‌وکار چیست؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۴:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیده‌ای است که بی‌توجهی در آن می‌تواند عواقب بدی را برای سازمان به‌همراه بیاورد.

از دستیار طراحی گرافیک تا تبلیغات هدفمند مبتنی بر مکان

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۰/ ۵ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

چگونه بدون راه‌اندازی کسب‌وکار، ایده‌های خود را روانه بازار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۹:۰۰/ ۷ دقیقه

برای این که محصولی را روانه بازار کنید، لزوما به راه‌اندازی یک کسب‌وکار نیاز ندارید. کافی است با استفاده از نوآوری باز و تکیه بر اصول آن، محصول نوآورانه خود را به بازار ارائه دهید.