نوشته های مرتبط: چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟
ایلان ماسک محکوم به کنارهگیری از ریاست هیئت مدیره تسلا شد
توئیتهای جنجالی ایلان ماسک، سرانجام ناخوشایندی داشت. مشهورترین کارآفرین دنیا در سالهای اخیر، پس از پیگیری کمیسیون بورس امریکا، محبور به کنارهگیری از ریاست هیئت مدیرهی تسلا شد.
استارتآپهای بزرگ وارد بورس میشوند
امیر هامونی مدیرعامل فرابورس در آخرین جلسه فینتاک اعلام کرد چند شرکت استارتآپی بزرگ تا یک سال آینده وارد بورس خواهند شد.
بازاریابی ویروسی چیست؟
امروزه بازاریابی ویروسی با مزایایی همچون هزینهی کمتر و تاثیرگذاری بیشتر، به گزینهای ایدهآل برای استراتژی تبلیغاتی استارتاپها و شرکت نوپا تبدیل شده است.
پیدا کردن نیاز مهم مشتری و رفع آن
بهعنوان یک کارآفرین برای داشتن یک کسبوکار موفق یا تولید یک محصول خلاق، باید به درد و مشکل مشتریان خود توجه و برای رفع آن اقدام کنید.
سرمایهگذاری ۵ میلیون یورویی ماکسیم در ایران
نشست خبری تاکسییاب آنلاین ماکسیم در تاریخ ۲ مهر ۹۷ همراه با رونمایی از مرکز تماس مشتریان برگزار شد.
هک رشد و نقش آن در پیشرفت استارتآپ
هک رشد یک میانبر برای توسعه و بازاریابی محصول است. در گذشته بازاریابی محصول براساس شهود افراد و با روشهای کلاسیک انجام میشد، اما در محیطهای استارتآپی به دلیل محدودیت زمان و منابع، روشهای کلاسیک نمیتوانستند به طور کامل پاسخگو باشند. پاسخهای کیفی بدون تحلیل دقیق اطلاعات کارساز نبودند و باعث گمراهی کسبوکار میشدند.
۴ پله طلایی برای شروع استارتآپ
راهاندازی استارتآپ بدون تجربه در زمینه کارآفرینی کار سخت و دشواری است؛ اما با داشتن دانش، پشتکار و انگیزه کافی میتوان در این مسیر موفق شد.