نوشته های مرتبط: مرز میان بازاریابی و فروش چیست؟
چگونه مشتریهایی با انتظارات نابهجا را مدیریت کنیم
مشتریها برای رسیدن به نتیجهی مورد نظر به نقشهی مسیر نیاز دارند. این کار کمک میکند مشتری چشمانداز بهتری نسبت به کار آژانس داشته باشد و درنتیجه سطح انتظاراتش پایین بیاید.
با افزایش سهم برند خود در ذهن مشتریان، در بازار ماندگار شوید
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
رسیدگی صحیح به شکایتهای مشتریان، برند کسبوکار شما را توسعه میدهد
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.
چگونه یک ایده تجاری را به کسبوکار موفق تبدیل کنیم؟
هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارتآپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسبوکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسبوکار پویا و موفق، هدف اصلی است.
پاسخگویی به شکایتهای مشتریان، فرصت طلایی بهبود کسبوکار
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.
چرا خرید اینترنتی پوشاک در ایران، رونق چندانی ندارد؟
تنها ۵ درصد از مشتریان بازار پوشاک، به خرید اینترنتی محصولات این حوزه علاقهمند هستند؛ در این پرونده ویژه، به تحلیل این موضوع و بررسی دلایل آن میپردازیم.
صنعت فوتبال تا چه میزان سودآور است؟
صنعت فوتبال همواره در کانون توجه سرمایهگذاران است و هرساله سرمایهگذاریهای زیادی در این صنعت صورت میگیرد؛ اما آیا بهراستی میتوان فوتبال را صنعتی سودآور دانست؟ آمارها پاسخ میدهند.
چگونه پاسخگوی شکایتهای مشتریان باشیم؟
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.