نوشته های مرتبط: بهره‌وری شغلی خود را قربانی این سه اشتباه نکنید

بازی‌هایی که مشتریان را جذب کسب‌وکار شما می‌کنند

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

گیمیفیکیشن یا استفاده از المان‌های بازی‌، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسب‌وکارتان را بالا می‌برد و آن‌ها را جذب محصولات و خدمات شما می‌کند.

مدیری سخت‌گیر در استفاده از زمان خود باشید

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

برای پیروزی در میدان رقابت، باید از زمانتان درست استفاده کنید تا بازده خوبی در انجام کارها داشته باشید.

تصویر برند خود در ذهن مشتریان را با هویت برندتان تطبیق دهید

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

مسیر راه‌اندازی استارت‌آپ خود را هموارتر کنید

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۹ دقیقه

راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار موفق، بسیار جذاب و در عین حال چالش‌برانگیز و دشوار است؛ توجه به نکات این مطلب می‌تواند این راه را برای شما هموار‌تر کند.

روایتی کوتاه از استعفایی که به خوشبختی و آرامش منجر شد

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

برای تغییر شغل هیچ‌گاه دیر نیست. قدرت ریسک‌پذیری در اکثر مواقع باعث رشد و شکوفایی در زمینه‌های مختلف می‌شود.

چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه‌ ارائه‌ هوشمندانه محصول است.

با تفکر استراتژیک، فرصت‌ها را هوشمندانه تحلیل کنید

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

تفکر استراتژیک، دریچه‌ای برای تقویت فنون مدیریت راهبردی، عبور از محدودیت‌ها و استفاده از فرصت‌های امروز با هدف خلق آینده‌ای درخشان برای کسب‌وکار است.

روایتی از تغییر مدل کسب‌وکار که منجر به موفقیتی چشمگیر شد

۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

شرکای کلیدی، بخش مهمی از بوم مدل کسب‌وکار است و برای تدوین آن باید شرکای داخلی و خارجی را هم‌زمان در نظر گرفت.