نوشته های مرتبط: زیست‌بومی برای بقای نوآوری

شما مهم‌ترین منبع کلیدی کسب‌وکارتان هستید

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در این مطلب، داستان مدیر بنیاد غیرانتفاعی زنجیره کودکان دیابتی از زبان خودش را بازگو می‌کنیم. مدیری که پس از چندین ماجرا به اهمیت خود به‌عنوان مهم‌ترین منبع کلیدی کسب‌وکارش پی برد.

«کوچه سیلیکونی»، همتای پرقدرت «سیلیکون‌ولی» در اروپا

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

«کوچه سیلیکونی» برلین، از متنوع‌ترین و کامل‌ترین اکوسیستم‌های استارت‌آپی در دنیا است که رکورد بیشترین میزان جذب استارت‌آپ‌های خارجی را از آن خود کرده است.

اکوسیستم استارت‌آپی؛ کیمیای شکست به پیروزی

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۰/ ۷ دقیقه

شناخت اکوسیستم استارت‌آپی و کوشش برای تقویت و توسعه آن، فرصت‌های نوآوری را پرورش می‌دهد و کشورمان را به موفقیت‌های چشمگیری می‌رساند.

جذب مشتری، مهم‌ترین هدف برندینگ کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

مهم‌ترین منبع کلیدی استارت‌آپی که تاسیس کرده‌اید را بشناسید

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

منابع انسانی، مالی و فکری، از مهم‌ترین منابع کلیدی استارت‌آپ هستند؛ اما مهم‌ترین منبع کلیدی استارت‌آپ شما، خود شما، علایق و توانایی‌هایتان است.

چگونه علاقه خود به شغلمان را از دست ندهیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برای حفظ علاقه خود به شغلتان، لازم است راهکارهایی را به کار برید که توسط آن‌ها نه تنها اشتیاق خود به کارتان را حفظ کنید، بلکه به مرور آن را بهبود دهید.