نوشته های مرتبط: با رعایت این پنج اصل، استارتآپ خود را با موفقیت به فروش برسانید
بازاریابی محتوایی؛ جذب و حفظ مخاطب بهکمک محتوای با کیفیت
بازاریابی محتوایی، تکنیک تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مناسب و ماندگار برای جذب و حفظ مخاطبی است که بهوضوح انتخاب شده است و با هدف ایجاد فعالیت سودآور مشتری انجام میشود.
فراخوان نخستین رویداد استارتآپی «دموی گردشگری» تمدید شد
مهلت ارسال درخواست ارائه در نخستین رویداد استارتآپی «دموی گردشگری» تا ۵ مردادماه ۱۳۹۶ تمدید شد.
۹ گام تا رسیدن به اولین درآمد یک میلیون دلاری
اگر برای کسب درآمد هنگفت از کسبوکار، عزم خود را جزم کردهاید، وقت آن رسیده است که نقشهای کارآمد تهیه کنید و در مسیر بهدست آوردن اولین درآمد یک میلیون دلاری قدم بگذارید.
۹ گام تا رسیدن به اولین درآمد یک میلیون دلاری
اگر برای کسب درآمد هنگفت از کسبوکار، عزم خود را جزم کردهاید، وقت آن رسیده است که نقشهای کارآمد تهیه کنید و در مسیر بهدست آوردن اولین درآمد یک میلیون دلاری قدم بگذارید.
شرح ماجرای فیلترینگ فینتکیها از زبان خودشان
مسدودیت وبسایت استارتآپهای فینتکی در دو هفته اخیر، اتفاقی شایان توجه در حوزه کسبوکارهای نوپای کشور بود. در این مطلب با بنیانگذاران این استارتآپها گفتوگو کردهایم تا ماجرا را از زبان آنها بشنویم.
۱۱ رفتار نابود کننده یک استارتآپ
رفتارهایی وجود دارند که بهعنوان یک کارآفرین اگر از آنها مطلع نباشید، ممکن است کسبوکار خود را از دست بدهید.
چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذاران ارائه دهیم؟
کارگاه چگونگی ارائه به سرمایهگذار، توسط مرکز توانمندسازی و تسهیلگری کسبوکارهای نوپای فاوا برگزار شد که گزارش آن را در ادامه میخوانید.
۳۰ نکته برای شروع طوفانی یک استارتآپ
میخواهید کسبوکار نوپایی با حداکثر کارایی راهاندازی کنید؟ این ۳۰ نکته میتوانند موفقیت شما را در این مسیر تضمین کنند.