نوشته های مرتبط: از تمرکز خود در محیط کار، محافظت کنید
برنامهریزی؛ شرط موفقیت در کسبوکار
برنامهریزی به عنوان یک اصل بسیار مهم و البته پذیرفته شده برای شروع و مدیریت هر کسبوکاری است.
عادتهایی که استرس محیط کار را بیشتر میکنند
استرس یک موضوع اجتنابناپذیر در تمام محیطهای کاری است؛ این واکنش و نحوه برخورد ما با این موضوع است که همهچیز را تعیین میکند.
بهجای بیشتر کار کردن، هوشمندانه کار کنید
فرقی نمیکند که مشغول شغل سنتی یا کسبوکار شخصیتان هستید، در واقع همهی ما تلاشمان را میکنیم تا فعال و کارا باشیم و در کمترین زمان بهترین نتیجه را بهدست بیاوریم.
کارمندان در محیط کار به چه چیزهایی اهمیت میدهند؟
کارمندان میخواهند در سازمانی کار کنند که به آنها احترام میگذارد و باعث میشود آها از مشارکتشان احساس خوبی داشته باشند.
چالشهای انتخاب شغل دوم
شغل دوم چالشهای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت اما آشنایی با آنها و داشتن یک برنامه منظم میتواند سختی کار را از بین ببرد.
رازهایی برای مدیریت بهتر زمان
اگر شما هم کارآفرین هستید، باید برنامه دقیقی برای مدیریت زمان داشته باشید.
رمز موفقیت جلسات کاری ایلان ماسک
ایلان ماسک از جمله افرادی است که تابهحال جلسه ضعیف و غیر کارآمد برگزار نکرده است. او برای برگزاری جلسات نیز از شیوه کاری موفق خود استفاده میکند.