نوشته های مرتبط: چگونه در سازمان خود، به اخلاق اهمیت دهیم؟
مدلهای شایستگی، پلی بهسوی تحقق اهداف سازمانی
مدلهای شایستگی سازمانی به کارکنان کمک میکنند تا مهارتهایی را که در افزایش بهرهوری آنها در جایگاه فعلی یا آتی اهمیت دارند، بشناسند و کسب کنند.
سرعت رشد استارتآپ خود را «هک» کنید!
تمایل کسبوکارهای استارتآپی به رشد سریع باعث به وجود آمدن عبارت جدیدی به نام «هک کردن رشد» شده است. این روش، سرعت رشد استارتآپ شما را چندین برابر میکند.
شناخت اصول کار گروهی، سنگ بنای رفتار سازمانی حرفهای
گروه، از رایجترین الگوهای ساختار نیروی انسانی در هر سازمان است و بنابراین مطالعه گروه و تعریف کار گروهی، برای مطالعه رفتار سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است.
در سازمان خود، طوفان ذهنی برپا کنید!
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه کارمندان خود را هوشمندانه استخدام کنیم؟
در استخدام کارمندان علاوه بر رزومه و سوابق شغلی، باید به طرز تفکر افراد و شیوه رفتار آنها نیز توجه کنیم تا ارزیابی موفقتری داشته باشیم.
استارتآپ خود را چابک کنید
ساختارهای پیچیده، مدلهای قدیمی کسبوکار و تصمیمگیریهای دیرهنگام، حتی اگر کارایی داشته باشند، سرعت پیشرفت استارتآپ شما را پایین میآورند.
عوامل موثر در افزایش رضایت شغلی بانوان
امروزه شرکتهای زیادی بر ایجاد محیط کار مناسب برای بانوان تمرکز میکنند و تلاش میکنند تا فرصتهای برابری برای آنان فراهم کنند.