نوشته های مرتبط: کرملین و راز ارتباطش با فیسبوک و توئیتر
از پلتفرم آموزش آنلاین تا ابزار مدیریت شبکههای اجتماعی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
نگاهی بر اهمیت ارزشگذاری استارتآپها
در این گزارش به شرح کارگاه «ارزشگذاری استارتآپها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، میپردازیم.
رقابت غولهای تکنولوژی در خرید استارتآپهای هوش مصنوعی
امروزه تعداد زیادی از شرکتهای مطرح دنیا در حال سرمایهگذاری روی استارتآپهای هوش مصنوعی هستند و در این زمینه، میان غولهای بزرگ تکنولوژی، رقابت سرسختی شکل گرفته است.
پکیج استارت آپ؛ صفرکیلومتر
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تولید و گردآوری شده است، یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
اختصاص بودجه ۴۰۰ میلیوندلاری دولت کانادا به سرمایهگذاری خطرپذیر
دولت کانادا طرح ۴۰۰ میلیون دلاری «کاتالیزور سرمایهگذاری خطرپذیر» را بهتازگی آغاز کرد. این طرح با هدف پشتیبانی از سرمایهگذاران خطرپذیر حوزه استارتآپها، اجرایی شده است.
ابزارهای دریافت بازخورد از مشتریان چیست؟
هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهمتر از آن، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.
استارتآپ چیست؟
سرویسهای بسیاری در سراسر جهان با ایدههایی ناب به وجود میآیند و در مدتی کوتاه موفق میشوند مسیری صد ساله را در یک شب طی نمایند. موفقیت این شرکتهای نوپا و کسبوکارهای نوین توجه دیگر افراد را نیز به مفهوم «استارتآپ» جلب کرده است.
سرمایهگذاری ۲.۶ میلیوندلاری قهرمان تنیس در استارتآپهای اروپایی
اندی ماری، قهرمان تنیس، از طریق پلتفرم سرمایهگذاری «سیدرز»، در ۲ استارتآپ «گودباکس» و «زومداک» سرمایهگذاری کرد. این ۲ استارتآپ بخشی از سرمایهگذاری او در استارتآپها با ارزش ۲.۶ میلیون دلار است.