نوشته های مرتبط: آمازون، کاربران خود را با واقعیت افزوده شگفتزده کرد
داستان طراحی لوگوی برندهای مشهور چیست؟
همه ما روزانه با لوگوهای مختلفی از برندهای مشهور مواجه میشویم که دانستن داستان طراحی آنها خالی از لطف نیست.
شتابدهندهها چهره فناوری را تغییر میدهند
نشریه معتبر کرانچبیس (Crunchbase)، گزارش جذابی در خصوص ایدههای فناورانهای که نظر موفقترین شتابدهندهها در کشورهای توسعهیافته را به خود جلب میکنند، منتشر کرد که در این مطلب به شرح آن میپردازیم.
سرمایهگذاری میلیاردی دولت استرالیا برای پایان دادن به «خشکسالی دادهها»
در حالی که به نظر میرسد کیفیت پوشش تلفن همراه در استرالیا در حال پیشرفت است؛ اما پوشش اینترنت پایه همچنان وضعیت مناسبی ندارد.
برندی با رویای آینده پایدار
شرکت ایسوس یکی از برندهای پیشرو در زمینه تولید محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات است. همچنین از بزرگترین فروشندههای کامپیوتر دنیا محسوب میشود.
زنگ خطری برای ایلان ماسک
گزارش مالی اخیر تسلا حاکی از افت ۱.۵ دلاری هر سهم از این شرکت است و تحلیلگران در خصوص موفقیت تسلا در پروژههای اخیر خود دچار تردید هستند.
کارآفرینان مشهور، استارتآپ را چگونه تعریف میکنند؟
بسیاری استارتآپ را فرهنگ نوینی برای اندیشههای نو و خلافیت برفراز ایدههای موجود میدانند که هدف از آن برطرف کردن نقاط ضعف راهحلهای موجود است.
ظهور، سقوط و بازگشت یک قهرمان
ماجرای اخراج استیو جابز از اپل، قسمت مهمی از تاریخچه این کمپانی را توصیف میکند. او پس از اجرای یک کودتای نافرجام در هیئتمدیره، از اپل اخراج شد.
چگونه در سال ۹۶، جمعیت شاغل کشور به میزان ۹۷۰ هزار نفر افزایش مییابد؟
در تیرماه سال جاری، دولت «برنامه اشتغال فراگیر در سال ۱۳۹۶» را با هدف افزایش جمعیت شاغل کشور به میزان ۹۷۰ هزار نفر در سال ۹۶ ابلاغ کرد؛ اما برای ایجاد این حجم از اشتغال، دولت باید چه رویهای در پیش گیرد؟ در ادامه میخوانیم.